.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوای زناشویی هادی و ناصر همچنان در فضای مجازی ادامه دارد!
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد.
دعوای زناشویی هادی و ناصر همچنان در فضای مجازی ادامه دارد!

ساعاتی قبل از تحویل سال جدید بود که یکتا ناصر بازیگر سینما با انتشار ویدئویی از خود در فضای مجازی، مدعی ربوده شدن دخترش توسط منوچهر هادی شد.

 

این ویدئوی به ظاهر پر سوز و گداز به سرعت عرض و طول فضای مجازی را طی کرد و به خط خبری بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شد تا جاییکه برای برخی این سوال مطرح شد که چرا یک زوج باید دعوای زناشویی خود را - آنهم در اولین روز عید- در فضای مجازی "علنی" کنند؟!

 

این داستان با انتشار یک جوابیه طولانی توسط منوچهر هادی در فضای مجازی ادامه پیدا کرد تا اینکه تصاویری از این زوج هنرمند در فضای مجازی منتشر شد که نشان از مراجعه آنها به دادسرا و حل اختلافاتشان داشت.

 

یکتا ناصر اگرچه در ادامه با عذرخواهی مجازی از مردم سعی کرد همه چیز را "تمام‌شده" نشان دهد؛ اما با پست‌هایی که در ادامه و در فواصل زمانی کوتاه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، نشان داد که همچنان قصد دارد "با جنسیتی کردن داستان" در میان کاربران فضای مجازی به نفع خود یارگیری کند.

 

حال پس از گذشت مدت کوتاهی از آخرین پست خانم ناصر، منوچهر هادی دوباره در اینستاگرم متنی را با عکس دخترش منتشر کرده تا از قافله‌ای که همسر سابقش در اولین روز نوروز به راه انداخت، عقب نماند.

 

او در پست جدیدش خطاب به دخترش نوشته: عشق زیبای من؛ از پنجم فروردین تا امروز نوزدهم فروردین نه گذاشتند خودت را ببینم نه صدایت را بشنوم. هیچ شکایتی ندارم. برای اینکه من تو را نبینم از مدرسه رفتن هم محرومت کردند. منتظر دستور دادگاه و حکم استرداد دخترم هستم. از بیست و دوم آذر ۱۴۰۲ حضانت دخترم با من هست و همین قانونی که می‌گویند به نفع مردان است الان چهار ماه است حریف این مادرِ به ظاهر فداکار نشده!

 

منوچهر هادی در پایان گفته: «همچنان برای مادر سوفیا (یکتا ناصر) و رفتار ناشايستش احترام قائلم و همچنان منتظر دادگاه محترم برای نجات دخترم هستم.»

 

اکنون باید منتظر ماند و دید یکتا ناصر در پاسخ به این پیام، چه پیامی را رهسپار فضای لایتناهی مجازی خواهد کرد و اساسا این داستان خانوادگی که هیچ ربطی به کاربران ندارد تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد و این دو، احساسات و عواطف مخاطبان و دنبال‌کنندگان خود را تا کجا برای رسیدن به هدف خود به خدمت خواهند گرفت.

 

     


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.754 seconds.